Sunshine Digital Communication angajeaza Account Manager

Account-Manager-Thumb

Sunshine Digital Communication angajeaza Account Manager cu experienta de minim 2  intr-o agentie de digital. Noi venim cu un portofoliu plin de nume mari, la pachet cu o echipa senzationala si oportunitati  de crestere rapida, pe masura rezultatelor. Ce are de facut?: Coordoneaza conturile asignate, prin mentinerea si dezvoltarea constanta a relatiei cu clientii Supervizeaza si isi […]…mai mult

JOB OPPORTUNITY: Social Media Coordinator

thumb

Based in Bucharest, Sunshine Digital Communication is seeking a full-time Social Media Coordinator to join our growing team. The Social Media Coordinator will lead and develop the social media marketing strategies with the ongoing goal of driving interest and conversation around the client’s brands and products; improving and growing social media presence across various platforms, […]…mai mult

ABSOLUT VODKA: Prima Campanie de Marketing pe WhatsApp

whatsapp1-713

In noiembrie 2013, Wikipedia a raportat ca WhatsApp are peste 190 de milioane de utilizatori activi lunar (o alta sursa a indicat 350 de milioane de utilizatori la nivel global), un volum zilnic de 10 miliarde de mesaje si 400 de milioane de fotografii partajate in fiecare zi. Studii recente au indicat faptul ca utilizatorii […]…mai mult

S-a lansat LEGO, filmul!

Asa, si ce are asta de-a face cu publicitatea si mai ales cu digitalul?

lego_mccain

Ei bine, filmul este de fapt o reclama foooartee lunga si foooarte catchy. Se adreseaza tuturor generatiilor de fani LEGO si ai filmelor iconice precum: Razboiul Stelelor, Batman sau Superman.  Va regasiti? Pe scurt, subiectul este acesta:  o figurina banala LEGO , confundata cu Maestrul Constructor, e recrutata pentru a se alatura luptei  impotriva unei […]…mai mult

Reclama la paine fara inhibitii

„Ati visat vreodata sa fiti starul sexy al propriului roman de dragoste?” Ei bine, pregatiti-va de actiune, pentru ca toate fanteziile pot deveni acum realitate cu New Dempster Zero, painea cu zero zahar si grasimi.

paine-fara-inhibitii

Se stie ca femeile, targetul tinta al acestui produs,  viseaza la povesti de dragoste siropoase si sunt mari consumatoare de literatura romantica. Poate de aceea, cei de la New Dempster s-au gandit sa lege atat de comuna paine de aceasta ocupatie, realizand o campanie incitanta care-ti hraneste imaginatia: „Zero inhibitii”. Despre ce e vorba? Intri […]…mai mult

Sa ne amintim primii pasi ai Facebook la aniversarea a 10 ani.

Inceput ca un director online prin care studentii din universitatile americane se puteau conecta, Facebook este astazi locul de intalnire al omenirii. Cum a inceput totul?

Thefacebook

“Cand am lansat pentru prima data Facebook, speram la 400-500 de oameni. Acum suntem la 100.000 oameni si cine stie ce ne asteapta. Intentionam sa ne extindem in 100 sau 200 de universitati…..si poate putem sa facem ceva tare. ” spunea Mark Zuckerberg in 2004. Daca ar fi stiut copilul briliant al internetului ca Facebook […]…mai mult

Paper, un nou serviciu Facebook

Un nou mod de a viziona continutul de pe net ne va fi oferit de Facebook, in curand. Stiri, update-uri ale paginilor preferate si statusuri ale prietenilor apropiati, toate intr-o forma placuta, usor de folosit. Bine, bine, o sa spuneti, dar deja primim toate astea. Ce e diferit?

Screenshot_5

Paper este o aplicatie pentru mobil ce seamana, ca mod de folosire, unui ziar. In fiecare zi, utilizatorii vor primi recomandari bazate pe activitatea lor de pe Facebook. Aceasta nu este prima aplicatie de acest fel, Flipboard avand deja experienta in domeniu, insa Paper vine cu o utilizare ce aminteste de perioada pre digitala si cu […]…mai mult

“Decupeaza intunericul” – o campanie CSR marca Panasonic

Ce se intampla atunci cand simtul civic al unui colos mondial si creativitatea oamenilor dau mana cu mana? Ia nastere o campanie inovativa, emotionala, care are sanse de a deveni virala si de a ajuta in mod real persoanele ce traiesc in zone unde electricitatea inca nu a ajuns.

g3

Big Like pentru aceasta campanie! Iata despre ce e vorba: dorind sa aduca in atentia publicului larg problema cu care se confrunta 1 din 5 oameni care traiesc in parti ale lumii neconectate la electricitate, Panasonic a realizat campania „Decupeaza intunericul”, invitand la actiune pe toti cei care vor sa contribuie. Cum? Decupand tipare pentru […]…mai mult

Cum gasesti vocea potrivita pentru un brand in Social Media?

Cum ar trebui sa vorbeasca un brand in Social Media? Ce ton ar trebui sa aiba si ce cuvinte ar trebui sa foloseasca ca sa fie auzit si luat in seama?

social-media_brand_voice

Retelele de socializare sunt locuri virtuale unde oamenii se intalnesc pentru a se relaxa, a comunica cu prietenii si a se distra. Atmosfera e prietenoasa si toata lumea vrea sa dea bine. Sa primeasca Like-uri. La fel si brandurile, cu atat mai mult cu cat vor sa isi tina fanii aproape si sa-i motiveze sa […]…mai mult

O zi din viata unei retele de socializare

Daca noi avem viata, activitatile si ritmul nostru, atunci si retelele de socializare au toate aceste lucruri. V-ati imaginat vreodata ce se intampla de fapt, intr-o zi, pe o retea de socializare?

Screenshot_1

Stim ca  noi postam un link, un status, dam 2-3 likeuri si 1 comentariu. Despre prietenii nostri putem sa banuim acelasi lucru, desi sunt prieteni indepartati, cum ar fi tipele alea din liceu care posteaza mai multe selfie-uri decat am avea noi timp sa vizionam. Dar, ce se intampla de fapt pe o retea de […]…mai mult